Drengetur til Alanya

rejser til alanya

Året efter vi blev studenter og vi alle havde sabbat år tænkte vi at vi skulle på herre tur til syden. Vi havde ikke så mange penge så vi ville gerne finde nogle billige rejser til Alanya. Jeg havde fået anbefalet Alanya af mine storbror og hans venner og drengene var med på den. Vi skulle ned og fyre den af på vores billige rejse til Alanya. Og det kom vi. Det kan godt være at det var billige rejser til Alanya, men det var selskabet så sandeligt ikke – det var pisse godt. Det var så fedt i Alanya, selvom det var en billig rejse til Alanya. Vi hygge max på stranden og spille volleyball og strandfodbold. Vandet var kanon lækkert og vi havde øl med på stranden til at slukke tørsten.

Der var rigtig gode damer i Alanya. Vi faldt i snak med en gruppe svenskere og aftalte at mødes med dem til fest om aftenen på en bar nede af gaden. De så godt ud. De var høje og slanke og havde lyst år.

Ren afslapning

Det var kniv lækkert med en uge med varme, pool, strand og ingen forpligtelser. Det var lige hvad vi havde trængt til. Sådan nogle billige rejser til Alanya er ikke at kimse af. Det spiller og er super lækkert. Når vi var færdige på stranden tog vi på hotellet og i bad inden vi gik til aftensmad i restauranten. Også var en ellers ud og skabe os i byen. Vi gik for det meste på bar til at starte med også videre på diskoteket. Her blev der drukket tæt af vodka, øl, gin og rom. Så til sidst på aftenen var vi blevet godt snaldrede.

Efter byturen blev vi altid sultne inden vi gik i seng og skulle forbi en kebab shop i Alanya. De kan virkelig finde ud af at lave shawarma i Alanya. Virkelig tilpas snasket og krydret. Det var en kanon tur vi havde i sommer og DUF-rejser er klasse at rejse med. Alanya får fem stjerne herfra og de bedste anbefalinger, de har styr på deres ting.